Header Ads

 


میرے ذہن میں فلسطین بس گیا ہے': بیلا حدید نے رفح کی حمایت کی۔

 

امریکی ماڈل بیلا حدید


امریکی ماڈل بیلا حدید نے فلسطین کی غیر متزلزل حمایت کا اظہار کرتے ہوئے فلسطینی ثقافت اور لچک کا جشن منانے کے لیے کفییہ لباس پہنا۔

انسٹاگرام پر لے کر، حدید نے لکھا: "فلسطین میرے دماغ میں، میرے خون میں، اور میرے دل میں ہے، ہمیشہ۔ جب کہ مجھے ابھی بھی کام پر جانا ہے، یہاں تک کہ اس وحشت کے باوجود، اپنی ثقافت کو پہننا مجھے ایک قابل فخر فلسطینی بناتا ہے، اور میں چاہتا ہوں کہ دنیا فلسطین کو دیکھتی رہے، ہم جہاں بھی جائیں"۔

"میں ان ڈیزائنرز کو اجاگر کرنا چاہتی ہوں جنہوں نے برسوں سے فلسطینی کاز کو اجاگر کیا ہے۔ یہ کفییہ لباس ہے، جسے 2001 میں #michaelandhushi @hushi5 نے بنایا تھا،" اس نے کہا۔

حدید نے برقرار رکھا: "تاریخ کی نمائندگی کرنے کا ایک خوبصورت طریقہ، محبت کی محنت، لچک، اور سب سے اہم، تاریخی فلسطینی کڑھائی کا فن۔"

"اگر آپ نہیں جانتے کہ غزہ میں اس وقت کیا ہو رہا ہے، تو میری کہانیاں دیکھیں (اور زمین پر فلسطینیوں کی طرف لے جانے والے دوسرے اکاؤنٹس تلاش کریں)، اور براہ کرم اپنے آپ کو غزہ میں جاری قبضے اور نسل کشی کے بارے میں آگاہ کریں۔ فلسطینی عوام کی طرف سے برداشت کی جانے والی ہولناکی سے بے حس نہ ہوں (میری 2024 کی جھلکیاں دیکھیں،" اس نے کہا۔

"جب آپ ایسا کریں گے، میں آپ کو ہماری ثقافت کا ایک خوبصورت حصہ دکھاؤں گی۔ کفییہ۔ فلسطینی کیفیہ کے نمونے مختلف موضوعات کی علامت ہیں: زیتون کے پتے: طاقت، لچک، استقامت،" اس نے کہا۔

حدید نے کہا: "کیفیہ کا بڑا حصہ فش نیٹ پیٹرن ہے، جو فش نیٹ سے مشابہت رکھتا ہے، اور فلسطینی ماہی گیر اور سمندر کے درمیان تعلق، یہ فراوانی اور فضل کی علامت ہے۔ ہم میں سے بہت سے لوگوں کے لیے، سمندر کا مطلب "آزادی" بھی ہے۔

حدید نے کہا، "سمندری لہریں ہماری برادریوں کی طاقت اور لچک سے مشابہت رکھتی ہیں، جو 73 سال کے بعد فوجی قبضے اور جبر کے تحت قائم رہیں۔"

"سوشل میڈیا پر کچھ پوسٹس میں لکھا گیا کہ یہ مشابہت زیتون کے پتوں سے آتی ہے، جو کہ ایک اہم علامت بھی ہے، لیکن ہیبرون کی ہیرباوی فیکٹری سے تعلق رکھنے والے جودہ ہیرباوی کے ساتھ بات چیت کے بعد، انہوں نے کہا کہ یہ سمندری لہروں سے آتا ہے۔"

حدید نے مزید کہا، "بولڈ فلسطین سے گزرنے والے تجارتی راستوں کی نمائندگی کرتا ہے، جس نے ہماری برادریوں کی تاریخ اور متنوع ثقافت کو تراشنے میں اہم کردار ادا کیا۔"

"یہ کہنے کے ساتھ ہی، سب کی نظریں رفح پر ہیں،" اس نے نتیجہ اخذ کیا۔


No comments

Powered by Blogger.